اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۱۷۷۱

سایه شهریار روی لیگ می‌‌افتد!

سایه شهریار روی لیگ می‌‌افتد!
آقای گل فصل گذشته فوتبال ایران با رهایی کامل از بند مصدومیت امید اول گلزنی تیمش در اهواز خواهد بود.
۰۷:۳۵ - ۰۲ آذر ۱۴۰۲
وانانیوز|

هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر پنجشنبه با بازی تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و سپاهان آغاز خواهد شد تا یک نبرد کنجکاوی‌برانگیز در خوزستان، در انتظار علاقه مندان به فوتبال در ایران باشد.

سپاهان پس از فیفادی فشرده تیم ملی که تمرینات این تیم را خلوت‌تر از هر زمان دیگری کرده بود، حالا در اندیشه نزدیک شدن به صدر جدول است و بی تردید سرمربی پرتغالی سپاهان با حضور آقای گل فصل گذشته لیگ برتر، احتمالا به آقای گل کنونی لیگ استراحت می‌دهد.

صحبت از شهریار مغانلو است. یکی از برترین مهاجمان لیگ برتر که پس از چند هفته مصدومیت سرانجام شرایط حضور در ترکیب اصلی را پیدا کرده و احتمالا از این هفته به جمع یازده نفره بازیکنان شروع کننده تیم مورایس برمی‌گردد.

شهریار در این فصل از رقابت‌ها تحت تاثیر نمایش استثنایی رضا اسدی در ترکیب طلایی پوشان قرار داشته و حداقل از منظر گلزنی فعلا در بین برترین‌ها جایی ندارد اما توانایی‌های فنی این بازیکن و خصوصیات تهاجمی منحصر به فردش بر کسی پوشیده نیست و همین موضوع این انتظار را ایجاد می‌کند تا در آخرین مقطع رقابت‌های لیگ پیش از جام قهرمانی آسیا، خودش را برای حضور در لیست مسافران تیم ملی به قطر جای دهد.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین